stackars

Det är lite galet det här. Carl åkte hem idag. Det har varit de kanske tre bästa dagarna i mitt liv. jag hade tokmycket fjärilar i magen i onsdags, och de är lite tillbaka igen. Jag trodde inte att man kunde bli tagen med storm så som jag blivit. Vet dock inte vad som händer nu, känner mig störtförälskad, och jag tror att han känner detsamma. Men  det skulle ju inte kunna funka någonstans. 

Kanske överdriver jag det här just nu, men det känns som om mitt liv fullkomligt möblerats om bara på några dagar. Det går säkert över.

Jag vet inte vad jag ska känna, vad jag får känna och vad jag borde känna. Jag hatar att jag måste falla för fel kille.


Och jag har kvar av sommarn om du behagar
Om du behagar komma hem från England


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0