alltså kom hit och trösta mig va?

Gud vill verkligen att jag blir en äcklig tjockis. på riktigt. Kom hem och insåg att datorn min är helt paj. när jag satt och ojat mig ett tag insåg jag också att träningskortet var borta och nu har jag missat träningstiden. Jävla bögskitpissfanhelvetesäckel. Jag kan visserligen gymma, men det känns aldrig som om det tar lika mycket och jag får panik för jag kommer verkligen bli en tjockis om jag inte kan komma igång och träna snart. Jag blir alldeles skakig och mår sjukt dåligt av att inte få träna. Och om jag nu inte hittar träningskortet, vad fan gör jag då? PISSPISSPISS.

Jag orkar inte. jag orkar bara Rupert:

image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0