... And my heart beats again





Den 14 april 2008 ska jag och Stefanie se dessa män på Hovet, och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Förlåt för att jag säger detta. Förlåt om jag föralltid förstör min coola image eller nåt. Förlåt om jag sviker er alla. Men; det här är större än Kent. Det är större än Lars. Om jag hade sett Placebo, så hade det varit större än Placebo. Det här är religion. Det här är ALLT mitt liv kretsade runt i 5 år. Det finns en överhängande risk att jag kommer att grina.

Senaste och enda gången jag sett dessa män var 1999, då var jag 10 år. 8,5 år senare kommer jag starkt igen, lika uppfylld av klyschorna som då. Lika liten, lika längtansfull, lika barnsligt förtjust i AJ McLean.


Fan, det här blir så jävla bra, trots att kevvs är pappaledig.

Och ikväll är det Magic Numbers.
SÅJÄVLANÖJDMEDLIVETVA


Go on and pull me under
cover me with dreams again


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0