I just gotta get off my chest that I think you're divine

image39    image40


Som Stefanie sa, det är så nära riktigt djup kärlek det kan komma. Och så är det rätt ofta numera. Rupert överallt. Jag svävar liksom på moln lite grann. Och jag är nog minsann kvinnan i hans liv ska han se. Ni får gärna mobba mig om ni vill, för det har ni säkert anledning till. Jag ser ju WoW-solbrännan och musarms-bicepsen. På något sätt tror jag nästan att det är delvis det jag fallit för. Hela Ron Weasley-personligheten är ju en exakt avbild av min drömkille. Och jag vet inte om ni ser det men den där nördiga looken får mig att smälta som en klutt bregott på Johnny Depps nästipp.

Och nu lutar det åt Harry Pottermaraton på lördag.

Lyckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0