Inte ja men inte nej, inte bra men helt okej....

Jag är ganska neutral just nu. Det är som om vitt skilda känslor tar ut varandra. Ibland svajar det över och lutar åt ena hållet, ibland åt det andra, men det slutar alltid på något vis balanserat. Veckan som kommer tar musten ur mig totalt. Jag kommer att behöva plugga i sömnen, nästan iallafall. Helt otroligt är dock inte att jag drömmer hemska mardrömmar om stora snirkliga DNAsträngar som långsamt rör sig uppåt och blir kopirade av m-RNA. 

Och så den ekonomiska krisen. Pengar - ja tack! Alltså jag är ju så sjukt materialistisk men denna gång är det verkligen ett problem. 1400 på kontot känns ju chill. men så julklappar och englandsresa. knasknasknas. fick åhlenscheckar som jag kan köpa klappisar för dock. Hoppas detta förbättrar min ekonomiska situation. Skänk en slant till en fattig dam. Jag kan göra ett tomtegig eller nåt, bara jag får cash.

Men så gör det ju på ett sätt ingenting att jag kvävs av stress och att mina guldbyxor visat sig inte ens kunna producera kattguld glänsande nog för att locka en sinnesrubbad skata, för det är ju så mycket fint som händer.
1. Vi har Larsbiljetter
2. Vi ska se magic numbers
3. och 4. och 5. och i evighet för det här är så bra: Jag ska till Reading om 26 dagar! SICKO! och så ska det bara bli så bra och fint att jag dör.



ja och så tack och hej och allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0