I've got to break free

Jag trodde aldrig i mitt liv att det här skulle ske, men nu är det fan dags. Jag kom på det idag när jag svettades som en gris på friskis&svettis. Jag har insett att ni inte kommer säga upp kontakten med mig om ni ser det här. Några av er minns den här tiden. För er andra: Bilden här nedan är tagen 2003. När jag var 14 år gammal. På bilden är jag, och den person som då var min stora kärlek; Larre.

Och ni får skratta hur mycket ni vill, eller äcklas hur mycket ni vill, jag bryr mig inte längre. Jag måste bara få publicera den här för att en gång för alla lämna personen jag var då bakom mig. Och fan vad klyschornas konung är med i höst då.

Anders Sjöbrant brukar säga att vid en stor förändring i livet byter många människor namn. och jag tror såhär i efterhand att mitt namnbyte inte var helt osammankopplat med viktnedgången och pappas bypass, även om det kom i efterhand. Det var helt sjukt underbart att bara bli någon annan, och slippa konfronteras med mitt gamla jag. Nu gör jag det dock självmant, konfronterar det, en gång för alla.

Och jag ska sluta skämmas över den jag är och varit.
image36

Kommentarer
Postat av: Steff

Honey, you have alwyas looked stunning to me :)
En dag kanske jag också slutar skämmas över den man var då, man var vad man var.
Puss

2007-12-07 @ 16:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0