När vintern kommer flyr jag över haven

Resfeber x 1000000. Det tog mig fem försök att komma in på internetbanken för jag fumlade hejvilt med koderna. Sen kom jag på för en halvtimme sen att jag inte hade någon adapter och var tvungen att springa ner till Expert för att köpa en. Jag kunde inte sova inatt heller, och när jag vaknade vid ~7.30 kunde jag inte somna om igen. Har inte hunnit träna idag för det har varit så kaos. Det finns bara 2 alternativ för hur den här dagen kommer sluta:
 
 - När jag svettig och förvirrad anländer till LGW kommer jag svänga fel någonstans och råka hamna på ett flyg till Bahrain där jag kommer vara helt jävla strandad och inte fatta nånting.

-När jag med pompa och ståt marscherar ut i ankomsthallen på LGW kommer jag att välta väskan som jag efter alla långa år aldrig lyckats lära mig hantera. Alla underkläder kommer att flyga ut över hela ankomsthallen och jag kommer ligga mitt i högen.


Tack och hej, leverpastej.
Förhoppningsvis hör ni väl av mig snart, för nu drar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0