Snörvel och fräs och dra in och snyt och atjo och äckel.

Jag är jävligt trött på att vakna varje morgon och inte kunna andas.
Jag är jävligt trött på att låta som en kråka när jag stiger ur sängen.
Jag är jävligt trött på att inte kunna träna.
Jag är jävligt trött på att vara trött.
Jag är jävligt trött på att sitta på tunnelbanan och inse att det rinner femton liter snor ur näsan och inte våga snyta mig för att det låter så hemskt.
Jag är jävligt trött på att behöva springa ut mitt under den SUPERVIKTIGA genomgången och dra en rejäl snytning mitt i korridoren bara för att märka att det sitter nån brud i EN1a och råstirrar på mig.
Jag är jävligt trött på att hitta använda näsdukar överallt i min närhet.

GÖR MIG FRISK SÅ JAG KAN FÅ TRÄNA SOM EN TOK!

Kommentarer
Postat av: Hjalle

*klappa*

2007-12-04 @ 08:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0