hej fredag

Jag var inne på Fridas blogg och tänkte: jag ska nog också skaffa en blogg. Så jag surfade glad i hågen in på blogg.se för att skapa ett konto, och märkte till min stora förvåning att babuschka.blogg.nu redan var taget. Jag insåg senare att det var jag själv som skapat den för en herrans massa tid sen. spännande, tyckte jag, och loggade in för att skriva det här inlägget.

Idag har förövrigt varit en lite halvtaskig dag, den började med att jag missade både 179 och 117 eftersom jag letade hejvilt efter matkortet, så jag fick vänta ute i kylan på nästa 117. När jag väl var framme vid brommaplan glömde jag pärmen med alla mina skolpapper på bussen, och när jag sprang tillbaka hade bussen åkt. när jag sedan vände tillbaka för att ta tunnelbanan hade jag missat den.

Efter skolan var jag och tränade med Linda, men passet var jättelätt och jag vart knappt svettig, kändes lite meningslöst..

Nu sitter jag här och hoppas på att maxiboy ska ringa mig och säga att han vill komma hit och hyra film med mig ikväll. då blir jag glad.

planen för helgen är psykologiplugg och eventuellt 18-årsfest hos Max mammas pojkväns dotter Veronica.


Kommentarer
Postat av: David

Nej Max kan inte komma hem till dig ikväll (fredag kväll) för han ska plugga alt. packa till hajk! ^^

2007-02-11 @ 21:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0