Sunday, bloody Sunday

Så, söndagkväll igen. imorgon är det back to reality efter en helgs dvala.
Igår skulle jag gå till spångafolkans videobutik för att lämna igen the league som jag och max sett på fredagkvällen (Jag ville se den för att Dorian Gray var med). Mamma följde med för att hon skulle slänga lite förpackningar på sopstationen. Hon fick för sig att vi skulle ta en "genväg" och vi var hemma först en och en halv timme senare efter att ha irrat runt i villaområdet, tur att jag hade kameran med mig, den räddade dagen. När vi kom hem lagade vi mat och åt middag tillsammans innan jag och max skulle på veronixas 18-årsfest. Det började helt okej, men slutade i sura miner och en huvudvärk åtföljande dag. Jag missade förövrigt melodifestivalen men spelade in den på dreamboxen. 

Idag hann jag med förvånsvärt mycket, men ändå ingenting.
 - jag har pluggat psykologi, och lyckats med bedriften att inte förstå vad Carl Rogers menade med kongruens.
- Jag har tittat på skidskytte och störtlopp, helt sönderdegad.
- Jag har sett melodifestivalen.
- Jag har vart hos Max och hämtat mitt busskort som rymde från mig när jag var där
- Jag har spelat "på spåret" med mina föräldrar och syster, (och vi slog de gamla hökarna!)

Jag känner nu att min schlager-hardcore-säsong har tagit fart på riktigt. Den blir värre och värre år för år, och jag undrar verkligen hur det kommer att sluta. jag lär bli psykiskt sjuk av att inte få uppleva schlagerkänslorna året om eller nåt. Hoppas att inte antiklimaxet efter ESC07 blir allt för stort.

Förövrigt sitter jag just nu och totaläger david på minigolf på jippii.se. (fast egentligen förlorar jag)

ikväll ska jag läsa lite i The Picture of Dorian Gray. Läs den. Den är bäst!


PÅ ONSDAG ÄR DET ALLA HJÄRTANS DAG. DÅ SKA JAG OCH MAX ÄTA SEMLOR PÅ VETEKATTEN. MYSPYS

Kommentarer
Postat av: David den omtalade

Jasså så lilla Carro har skaffat en blogg..^^ trevligt trevligt, det här förklarar varför det tog så lång tid för dig att slå när det var din tur i minigolfen. :P
Jag har också sett Melodifestivalen idag :D Eller inte hela, bara bidragen typ.

2007-02-11 @ 21:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0