och du går uppåt i en prålig värld av mingel

Jag har vissa svårigheter med att finna mig i att jag är singel. Har inte varit singel på riktigt på mer än ett år och jag vet inte riktigt hur man beter sig. Jag är nog inte så bra på det där med singelliv, vill ha någon där som bara min, och jag vill kunna efter att ha vart med vänner kunna följa med någon hem och sen ligga och mysa.

Jag känner redan nu att jag börjar surna på att få gå hem själv och så, och det var 3 dagar sen Max drog. Nathalie hade grillfest igår, och det kändes hela tiden som jag var på span efter något, och det är ju sjukt. Jag har nog som sagt svårt att vänja mig vid att vara solo och att inte höra ihop med någon.

Livet har varit rätt enformigt sen Max åkte. Dagarna har till större delen gått ut på att göra ingenting. Jobbade iofs igår, lyckades med säljrekord för sommaren : ). Idag lyckades jag också få tag på Kentbiljetter. Har några tillövers som jag ska försöka sälja till hutlösa priser i september-oktober någon gång.

Sommarlovet har gått galet fort, och nu är det bara lite mer än tre veckor kvar. Sjukt deprimerande. Jag känner verkligen en djup illvilja inför att börja trean och jag bävar inför projektarbetet eftersom det känns som om jag inte ens har fattat vad hela grejen handlar om, vad man ska få ut av det och så. Jag blir lite stressad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0