solofredag

På grund av min förkylning kunde jag inte följa med Max till hans landställe. Det hade varit skönt att komma bort ett tag, särskilt med honom. nu sitter jag istället här och redigerar mina bilder i ensamhet. MSN funkar inte heller, så jag är helt avskärmad från verkligheten känner jag. Telefonen går varm som substitut.

Förövrigt fick vi nog idag och ringde NIX. Vi stod inte ut med alla telefonförsäljarna. Nuförtiden tycks de inte nöja sig med att ringa en gång var till oss.

Det känns otroligt tråkigt att bara sitta här själv och lyssna på lars winnerbäck. Men jag ska nog rädda mig snart med lite Pratchett.

Kommentarer
Postat av: Anna

damn it Carro, jag visste inte att du hade en blogg!!... du måste berätta sånt vettu!! ^^

2007-06-16 @ 20:07:25
URL: http://shiaha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0