Caroline Bruzelli - Vinterns bäst klädda fattiglapp

Ja jävlarimig. Merchandise hit och merchandise dit. Jag har nu spanat in både Kents och Lasses uppsättning och tänkte lämna ett litet utlåtande sådär.

Kents merch hittar du här.
Och jag vet liksom inte, det är en jävla massa grejer, och långt ifrån allt är klockrent. Här är några frågor som ni gärna får besvara om ni vill:
1. av alla färger, varför grönt? tråktråkTRÅÅK.
2. Jag har aldrig fattat grejen med plastpåsarna? ska man köpa dem eller är det de man får när man köper nåt annat?
3. I <3 kenttröjan är underbar as usual. MEN BARA I BARNSTORLEK?! VARFÖR?
4. Shitshitimfromthahoodniggah-kepsen. Vad är grejen?
5. silikonband. behöver jag säga mer?
6. och vem fan använder nyckelband längre?

Trots frågetecknen kommer jag nog ändå behöva ta med tjocka plånboken den 17:e. T-shirten med silverglitterlogo faller mig helt i smaken och Sepiaplanschen är ju bara magisk. Kan man så klämma sig i I <3 Kent-tröjan är ju den också ett måste.

image25


och så Larssa. Jag har aldrig riktigt diggat tanken på att ha hela Lars rakt över pattarna, så de tröjorna faller nog bort. Och så återigen. Är det grönt som gäller i år eller? och denna gång är det värre ändå. Mossigt tråkigt murrmurr-trollskogsgrönt. BLÄ. Jag skippar nog de gröna plaggen i år.

Tröjan med stor text Daugava är dock riktigt skön att vila ögonen på och den rödrandiga skapelsen skulle jag nog kunna se på vem som helst utom mig själv. Typ Stocke eller Steff skulle passa idealt i den. Så visst har den potential. Lasses Hoodar är alltid snygga, men palla betala. Hade gärna sett lite fler planschvarianter. De som finns till salu kan man ju rycka ner varsomhelst på stan så Lasseindoktrinerat som Stockholm är just nu.

Slutligen vill jag ge en eloge till Larsyloverboy för att ha släppt den snyggaste och coolaste toppluvan i världshistorien. I ur och skur kommer ni se mig i den i vinter. Årets plagg, utan tvekan. Om inte århundradets.

image24

Kommentarer
Postat av: Hjalle

silikonband? :S dem där som var poppis innan sommaren i massa olika färger and shit?

2007-11-08 @ 18:07:22
Postat av: C

aa typ

2007-11-08 @ 18:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0