November, vi avslutar sagan snart

- Posten, Caroline!
- Ah men...som om det nånsin är något till mig liksom!

Och så bläddra igenom allt och så plötsligt flämt, pust och stön för DÄR VAR DEN!!!! Detta var sista gången jag fick läseposten med Harry på omslaget. Visst var det sorgligt men glädjeruset kvävde nostalgikänslorna. Och magen vred sig lite grann och allt blev sådär gosigt. Visserligen har jag läst den, men inte en chans att jag inte beställer. Nu kan jag bara tänka på den 21 november, när jag i extas stapplar hem från globens annex för att hitta den här liggandes på min säng, med en underbar doft av nytryck. jag som trodde det var över efter DH's engelska release. Men nu har jag något mer att se fram emot, ännu väntar långa sömnlösa nätter av underbar läsning. jag ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR!

105601-17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0