The kettle is boiling over, I think I'm a banana tree, oh dear, I'm going slightly mad!

ja och så satt jag ju här och kämpade med en ny layout till bloggen. Tragglade med CSS som jag inte behärskar och tog hjälp av älskade Lissa som alltid räddar mig när jag har problem. Men så klickade jag väl fel någonstans och så bara försvann allt.

Puss!

och inga läxor har jag fått gjorda eftersom planen var en ny blogglayout.

Så någon ny fräsch stajling får ni nog inte idag

Tur att jag har Freddie:

image15

Kommentarer
Postat av: Hjalle

learn by doing ^^

2007-11-06 @ 09:05:18
Postat av: El nicko

Bästa sidan nånsin (lissaexplains.com)

2007-11-06 @ 14:47:14
Postat av: Caroline

haha ja den är BÄSTO

2007-11-06 @ 16:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0