Vad satan är klockan?!?!?!!!!!!!!!!!!!!!


Vad ska jag göra, var ska jag va?
År tvåtusen kommer,
men jag vet inte vart jag ska
Kostymen är köpt och allt är klart för fest
Men vilken är bäst och vilket party ger mest?
Jag har byggt och hamrat på en jätteraket
Som ska synas överallt som en stor fet komet
Ångest och längtan, delar mitt sinne
Kan ingen hjälpa denne arma finne?!


Stefanie, Stefanie. Vill jag skratta tills jag gråter, så är du receptet. Vill jag gråta tills jag skrattar, så är det likväl dig jag ska söka mig till. Jag älskar dig. Och de tre orden är ju så sanna men så platta och intetsägande att jag blir matt. PUSS

image35

Kommentarer
Postat av: Steff

DU TAR MIG TILL KÄRRRLEK BABE!

2007-11-27 @ 18:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0