Ingenting

Kents nya singel har läckt över internet, och självklart har jag lyssnat in mig. Jag är frälst. Totalt frälst. Albumet har stora potential att bli kents bästa. Låten har (enligt mig, som såklart är totalt ovetande på ämnet) mer åt det synthiga hållet än deras tidigare alster, och jag fullkomligt ÄLSKAR det. Jag älskar Kent och allt de gjort, men ibland kan de bli lite för svåra och pretto. Den här låten har partyfeeling (i den mån en kentlåt kan vara party). Jag kan se mig själv stå i folkmassan på annexet till en psykadelisk ljusshow (som jag hoppas innerligt på) dansandes i extas till denna låt.

Detta är så fantastiskt och så oväntat från Kents sida att jag blir alldeles gosig inombords. PUSS! Om jag ska jag säga något negativt, så är det kanske att låten känns lite platt. Jockes röst är som vanligt fantastisk, men jag saknar den där lilla extra känslan och smärtan i den.

uppdatering:
Med hjälp av sötfridas tips och tricks har jag nu lyckats med att göra en egen layout på bloggen. Kanske inte jättefantastisk, men iallafall något eget. Kanske blir man tagen mer seriöst nu, kanske någon enstaka mer stannar för att läsa var jag har att säga. Antagligen inte, men känslan är ju bra iallafall. Nu ska jag väl snart ge mig och gå och sova en sväng tror jag. ingen idé att sitta här och traggla med ingenting. (nej det var inte meningen att syfta på låten. det bara blev så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0