Men jag har saknat din hand, jag har saknat din röst

Drunknar i fulländade toner och orden vibrerar mot min bröstkorg och försätter hela mig i jordbävning. Det blir inte vackrare än såhär, det träffar inte så här spikrakt, så här vasst, så här hårt. Ingenting kan smeka mina öron så här igen, det blir bara inte bättre än detta. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, eller hur jag ska klara mig ifall denna mannen någonsin slutar med sin musik. Och om jag någonsin var orolig för vad detta album skulle innebära kan jag stoppa upp de tankarna någonstans där solen aldrig skiner. För jag är såld. kan knappt andas när han tar sina toner för mig. För just nu sjunger han bara för mig.

Behöver jag säga att jag älskar Lasse?
Och Malin som skickade detta till mig.


För er som är lydiga och väntar tills imorgon med att lyssna:
Ni kommer inte att bli besvikna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0