Hola inglaterra

Ja alltså bomben ska ju släppas någon gång. och jag tänkte berätta om mina funderingar. Som ni säkert vet tar jag studenten i slutet av maj i år, vilket innebär att jag sedan får göra precis vad jag vill. I april tänkte jag anmäla mig till SU för att plugga historia, men detta är mest en sista utväg om jag bestämmer mig för att skita i alla andra planer.

Sommarjobb har jag fått. Jag kommer att stå på Gröna Lund och försöka få er att köpa lotter som ni antagligen ändå inte kommer att vinna på, och spela spel som antagligen är så svåra att ni inte heller vinner något. Jag jobbar hela säsongen mer eller mindre. Deltid april - maj. Heltid halva juni, extra halva juni, heltid juli, augusti, september.

Men vad händer sen? såhär har jag tänkt. Det är en plan som är rätt olik mig, som är rätt hemtam och aldrig ens har tvättat kläder, men jag vill prova det. Jag vill åka till London för att bo där och jobba ett tag. Jag tänkte åka dit i oktober, ta in på ett vandrarhem och söka jobb och bostad. Antagligen blir det något sunkigt pub eller caféjobb och en svinäcklig illegal flatshare som jag delar med 8 andra. Men jag vill prova på det, jag gillar äventyret.

Så nu vill jag höra era kommentarer och funderingar kring det här.. typ ifrågasätt, peppa och undra hejvilt.

jag behöver feedback.

Sen om nån har kontakter i london eller känner nån som bott där eller funderar på det kan ni ju också säga till.

tjing pling

Kommentarer
Postat av: anna

u got my support!! =D

2008-02-26 @ 12:28:37
Postat av: Babuschka

JEJ!

2008-02-26 @ 12:45:54
Postat av: Anonym

Låter som en bra idé! Men lite ledsen är man ju för att du inte joinar Linköpingsgänget. Kanske värt att fundera på ett plugga historia i LKPG istället? *puppy eyes* Men åker du till London kommer vi och hälsar på dig, bara så du vet :P

Kramar

2008-03-02 @ 15:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0