Take another heart through this lonely town...

Ett lugnt intro flödar ur högtalarna. Håret reser sig över hela kroppen. En varm känsla sprider sig längs ryggraden. Jag lutar huvudet bakåt, höjer volymen till max och blundar. Och så händer något. Det klickar till och känslan av att jag flyger runt i ett ingenting infinner sig. Romeo tar ton och jag försvinner.

I don't wanna tell her
No don't want to tell her
I lie awake in the dark
Lost in the beat of my heart
 
och så är jag fast igen, och jag kommer inte loss. Jag vill inte komma loss. Jag vill alltid stanna kvar här, på en trästol i mina föräldrars arbetsrum med Romeo Stodart smekandes mina trumhinnor.

Och så byter jag låt för att komma ner på jorden igen, och så är jag hopplöst förlorad igen, och jag byter, och byter och byter.. och tillslut klarar jag inte fler intryck och då finns bara tystnaden. 

Jag älskar The Magic Numbers <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0