Ett extra hurtbullepoäng till fröken Bruzelli

Jag är bäst. Så är det bara. Jag behöver ej längre förpassas till latmaskarnas bedrövliga skara. Imorse ringde nämligen väckarklockan 05:30, och jag skuttade (nåja, inte riktigt så hurtulligt kanske) in i köket och gjorde smaskig havregrynsgröt med rivet päron och russin i. Jag bytte sedan om, knöt bak håret och laddade en aning på sängen innan jag 06.40 smet bort till friskis&svettis. Klockan 07:00 (!) trampade jag igång på dagens första spinningpass, som jag sedan kompletterade med en timmes armstyrka i gymet. Kan ju inte gärna ljuga om hur duktig jag känner mig, och att jag stupade i sängen vid hemkomst och sov i 2,5 h ser jag som en ren petitess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0