Inredningshysteri

Jag erkänner. jag har suttit och drömt mig bort på ikeas och åhléns hemsida sen det blev bestämt att jag ska flytta till Linkan. jag har funderat på smarta lösningar, ritat hyllsystem och fånat mig. Nu ska ni få en liten glimt av vad jag tror får följa med mig in i min första egna lägenhet:


ODDA säng från Ikea kommer antagligen att förgylla lägenheten både som soffa och säng samt med smart förvaring undetill. det finns tillhörande lådor på hjul som enligt produktbeskrivningen kan användas som sittmöbler och bord också. Komigen? är det inte idealiskt? först hade jag tänkt att spara plats med en loftsäng eller liknande. Men sen tänkte jag att det kanske skulle komma in en karl i mitt Linköpingsliv, och ändrade mig fort.


Billy, Billy, Billy. Hur kan man leva utan en Billy? Världens mest fantastiska möbel genom tiderna, om Ni frågar mig. En plats för hela Pratchettsamlingen + diverse andra böcker man kan tänkas behöva. Billig är den dessutom.



Och här har vi den! Prima-kastrullen! världens snyggaste kastrullserie. Får jag den inte i födelsedagspresent blir jag ledsen. För jag har ingen lust att lägga 1000 spänn på kastruller själv. det är bara att hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0