När du får oväntat besök.

Bloggen fullkomligt sprudlar av livskraft, och min inspiration till nya inlägg tycks knappast sina. Att faktiskt TRE hela personer utom jag själv kikade på bloggen igår gör mig alldeles mallig. Jag känner mig som nästa Blondinbella eller Perez Hilton. Så för tredje dagen i rad skriver jag nu inlägg i bloggen. Minst sagt chockerande.

G berättade igår att han kommer till Stockholm nästa vecka, och det känns lite overkligt. Har inte träffat honom sedan London, och han är nog en del av den där avlägsna Londondrömmen jag lämnade bakom mig. Det kommer vara väldigt märkligt att träffa honom på hemmaplan, i verkligheten. På ett sätt blir det förstås fantastiskt roligt också, och det blir väl en chans att ytterligare få kontroll på vem karln egentligen är, något som jag under den tid jag känt honom aldrig lyckats fatta.

Det är lite synd att det kom på så kort varsel dock. Annars kanske S, C och R hade kunnat ta sig tiden att komma till Stockholm, och så hade vi haft ett litet miniLondon i Stockholm. Men det här blir ju bra det mer, och får väl kompensera för att jag inte kan komma ner till invigningsfesten av baren 1:a maj.

Kvällen är förövrigt fullspäckad. Det är årsmöte på F&S och eftersom jag känner mig så engagerad och aktiv tänkte jag faktiskt gå och rösta lite. Sedan ska jag, helt spontant, gå på Angelicas studentskiva. Har inte träffat damen sedan nyår som slutade abrupt med feber så att alla fick gå hem, så det ska bli riktigt trevligt att få skaka mina lurviga med henne, Anders, Nicole och John.

Djupt i mitt hjärta hoppas jag på att John och Anders kör kilten ikväll så jag får något att kika under.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0