http://caruschkababuschka.deviantart.com/

Jag har aldrig riktigt haft modet, aldrig vågat kalla mig något så seriöst och högtravande som konstnär eller fotograf. Jag kommer inte här att hävda att jag är det, för för sådant krävs en plan, en känsla att förmedla, och framförallt kunskap. Tre saker jag strävar efter men aldrig når.

Detta är dock ett steg mot att försöka bli lite mer seriös och faktiskt respektera det jag faktiskt ibland lyckats skapa. Jag har samlat ihop vad som med lite överdrift får kallas för la créme de la créme av det jag gjort med min kamera. Att det bara är självporträtt beror säkert på att jag är en egocentrisk idiot, avgör själv. Men kika gärna, och var inte för dum med kommentarerna. Jag har faktiskt vågat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0