Söndersnyten

Jag ångrar nästan att jag golfade i Söndags. Det är NÅGOT på golfbanan jag är allergisk mot, jag svär. Min näsa rinner och rinner och rinner (okej, inte näsan själv, men innehållet liksom. Det vore ruskigt obehagligt om min näsa rann iväg och lämnade ett hål.) Kul som på jul att jag är en snorgärs liksom, då vill man ju inte ringa jobbet och riskera att få en tid när man fortfarande är snorig. eller jag ska nog ringa ändå. Men träna är det inte tal om, testade igår med ett corepass men hela kroppen sa "NEIN!". Spinna vore bara tragiskt, man kan ju inte stanna cykeln var tredje sekund för att snyta sig. Hultsfreds senaste släpp räddar mig idag.


Kommentarer
Postat av: ronja

Sv: nääe, hahah inte misshandlad, det var inte jag som det hände :P dock har jag dansat breakdance och har lika ont som om jag vore misshandlad..

2009-05-12 @ 23:49:50
URL: http://ronyafer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0